Preskočiť na hlavný obsah

O mne

Blázon do kníh som bola už dlho, keď sa mi narodila dcérka Mimi, v ktorej som chcela vypestovať lásku ku knihám od plienok. 

Lenže:
1. dostať sa bez bábätka mimo domu a v pokoji si hodiny listovať v kníhkupectve bolo vysoko nezrealizovateľné,
2. detských kníh bolo, je a zrejme aj bude veľké množstvo a s tým súvisí bod 
3. ako si vybrať kvalitné detské knihy keď je mojim jediným spojením so svetom internet? 

V tom čase nebolo toľko možností vygúgliť náhľady do detských kníh ako dnes, umožňoval to len jeden-dva e-shopy aj to v malej miere a potom som našla nejaké blogy o detských knihách. Celkovo toho však bolo málo. Keďže som bola aktívna na fóre Modrý koník, prišiel impulz od kamarátky, aby som na ňom založila skupinu o detských knihách. To som vykonala v apríli 2014, skupine som dala názov Nakuknime spolu do detskej knihy a jej prvotným cieľom bolo, aby si v nej maminky na materskej zdieľali fotky kníh, ktoré si doma s deťmi čítajú a odporúčajú ich. (Skupina je aktívna do dnešného dňa, prvotný cieľ sa stále napĺňa a samozrejme sa rozšírila aj o iné aktivity. Radosť mi robí tiež to, že do nej nakúkajú ľudia z vydavateľstiev a naozaj musím s dobrým pocitom napísať, že sa nechávajú inšpirovať tým, čo maminky do skupiny píšu, aký typ kníh pre svoje deti chcú a potom ich vydávajú.)

V máji 2015 moja plodná činnosť :-D v skupine na MK vyústila do založenia vlastného blogu Mimi malá knihomilka (so skvelou podporou maminiek z MK, ďakujem!) a pridala sa spolupráca so spoločnosťou Albatrosmedia.
Moje články o knihách nikdy nenazývam recenzie, pretože to ani recenzie nie sú, dokonca sa o recenzie v pravom slova zmysle vôbec nesnažím. Ide mi len o to, podeliť sa so svetom o radosť z objavu dobrej detskej knihy, o radosť z toho, keď sa dcérke kniha páči. 

Dúfam, že sa tu budete cítiť dobre a že vás s mojou malou knihomilkou Mimi inšpirujeme peknými detskými knihami, ktoré spolu čítame.

Zdenka


Komentáre

  1. Super, že si sa na to dala, teším sa na ďalšie recenzie a nech sa ti tu darí :-)
    maryennn1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi rada čítam tvoje články, síce má môj Lukáško 3 mesiace, už teraz mu kupujem knižky, ktoré si odporučila, lebo sa bojím, že neskôr by už boli vypredané :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Xarra,
    Jsem ráda, že jsem objevila Tvůj blog. Mám dvouletého synka a právě jsme se dostali do období, kdy už nám těch pár říkadel a prvních knížek čtených pořád dokola přestává stačit. Tak se mic ráda inspiruju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vítam ťa na mojom blogu Shareen. Veľmi sa teším, že sa ti páči a dúfam teda, že u mňa nájdeš inšpirácie na pekné detské knihy, ktoré potom budete so synčekom čítať :-)

      Odstrániť
  4. Ahoj, krasny blog, velmi rada si ho pozeram, super vyber kniziek :-)
    A velmi sa mi paci tvoj stojan na knihy, odkial ak to nie je tajomstvo ? Tesim sa na dalsie tvoje recenzie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :-) Ďakujem za milé slová :-) Stojan som kúpila v Tedi, ale majú ho aj na www.originalnehracky.sk len trochu drahšie :-)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára