Preskočiť na hlavný obsah

Pritúľ si ma

Novinka Pritúľ si ma od nemeckých autoriek Sophie Schoenwald a Nadine Reitz je roztomilá interaktívna knižka. 


Na stránkach knihy sa rozvíja očarujúci príbeh o malom tučniačikovi, ktorému deti pomocou klopkania, hladkania a fúkania pomôžu na svet, pošteklia ho na brušku, dajú mu papať - CMUK!, vymyslia mu meno a nakoniec mu pomôžu nájsť maminu a tatina. 


Knižka je menšieho formátu, má tvrdé strany a oblé rohy, teda ideálna na prvé čítanie s tými najmenšími.


Pôvodne som túto knihu kupovala ako dar, no samozrejme som ju musela s Mimi najprv otestovať. Čo myslíte ako to dopadlo? Áno, správne, nemáme nič do daru. Musím ísť kúpiť ďalšiu. Nuž, nečudujem sa. Mimi má tento typ kníh rada, veď doma máme na podobný spôsob Tap The Magic Tree, o ktorej som písala TU a Knížku od Hervé Tulleta, o tej som zas písala TU. Pritúľ si ma si ju získala akvarelovými ilustráciami Nadine Reitz a všetkými tými úlohami, pri ktorých sa každé srdce musí roznežniť.










Pritúľ si ma
Text: Sophie Schoenwald
Ilustrácie: Nadine Reitz
Preklad: Zuzana Dodoková
počet strán: 24
Ikar - Stonožka, 2018


Knihu kúpite so zľavou v Martinuse - TU.
(Link je affiliátny, za podporu ďakujeme!)

Komentáre