Preskočiť na hlavný obsah

Môj kocúr Tamtam

Už som písala TU, že Ľuboslav Paľo je jeden z našich najobľúbenejších ilustrátorov, preto sa teším, že sme rozšírili zbierku o ďalšiu jeho knihu.


Môj kocúr Tamtam je autorská kniha a zároveň tzv. picture book, ktorých je u nás stále málo.
Poďte spolu s nami do nej teraz nahliadnuť.


Kniha Môj kocúr Tamtam je o spolužití ilustrátora so svojím kocúrom. Autor zachytil bežný deň jedného kocúra, jeho charakteristické črty a povahu. Milovníci týchto štvornohých chlpáčov budú pri čítaní pokyvkávať hlavou a usmievať sa popod fúz nad beťárstvami, ktoré Tamtam stvára.


Okrem pobavenia kniha nenásilnou formou malých čitateľov naučí ako mačka vyzerá, ako sa jej menia oči, čo rady jedia (a miska s mliekom to veru nie je), ako sa hrajú, že veľa spia, ale sa aj poklčkujú s inou mačkou, či kocúrom.


Kniha je vydavateľom určená pre čitateľov od 3 rokov, no pokojne po nej siahnite aj skôr, textu nie je veľa, zvládnu ho už dvojročné deti. Písmo je väčšie, čo sa zas bude dobre čítať začínajúcim čitateľom.


Spomenúť musím aj kvalitu prevedenia. Kniha má plátený chrbátik, papier Munken Polar, kvalitný obal aj tlač, skvelú grafickú úpravu. Radosť držať ju v rukách a čítať. 
Je to skrátka ďalší poklad do detských knižníc.






Môj kocúr Tamtam
Text a ilustrácie: Ľuboslav Paľo
Ikar - Stonožka, 2018

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem vydavateľstvu Ikar.

Komentáre