Preskočiť na hlavný obsah

I Am So Brave! I Know A Lot!

Dnes to bude skôr o poteche očí peknými ilustráciami. 
Tieto leporelá som obdivovala dlho, no Mimi už na ne bola veľká a tak som ostala len pri kochaní sa cez internet. Jedného dňa som si však povedala, že každý niečo zbiera a ja predsa zbieram pekné detské knihy. Bolo rozhodnuté! Takže som si ich nakoniec zadovážila.


V sérii vyšli štyri diely: I Know A Lot!, I Am So Brave!, Now I Am Big! I Can Do It Myself!
V prvých rokoch života sa deti učia neuveriteľne rýchlo, nadobúdajú rôzne zručnosti a schopnosti, sú stále odvážnejšie, vytvárajú si obraz vlastného ja. Práve o tomto všetkom sú leporelá s nádhernými retro ilustráciami Sary Gillingham.
Vybrala som si prvé dve menované, tak poďte do nich nahliadnuť.


Napriek predpokladu, že Mimi tieto leporelá už príliš nezaujmú, v prípade leporela I Am So Brave! ma veľmi prekvapila. Keďže je o odvahe, spomína sa v nej napríklad strach zo psov, vody, tmy, hlasných zvukov a odlúčenia. 
Práve nad stránkou s odlúčením od mamy, z dôvodu pobytu v škôlke, nejaký čas mudrovala. Spomínala ako aj ona úplne na začiatku plakala a teraz už sa do škôlky teší. 
Odvaha je skrátka veľká vec!




I Am So Brave!
Ilustrácie: Sara Gillingham
Text: Stephen Krensky
Abrams, 2014








I Know A Lot!
Ilustrácie: Sara Gillingham
Text: Stephen Krensky
Abrams, 2013


Ďalšie diely:


Ilustrácie Sary Gillingham si ma získali, vytvorila množstvo pekných kníh pre najmenších.
Zaujala ma napríklad Snuggle the Baby o príchode nového člena rodiny:

foto: zdroj internet

Alebo kniha Alpha, Bravo, Charlie: The Complete Book of Nautical Codes, ktorá
je o námornej komunikácii. Deti sa z nej naučia medzinárodnú námornú vlajkovú abecedu (môžu si potom kódovať svoje vlastné správy), Morseovu abecedu, signalizáciu semaforom a mnoho iného o námorníctve.
Recenziu na ňu si môžete prečítať napríklad TU.

foto: zdroj http://de.phaidon.com/store/childrens-books/alpha-bravo-charlie-9780714871257/



Komentáre